Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Mennyi a szállítási költség?

Standard szállítás választása esetén a szállítás ingyenes. Expressz szállítás választása esetén a szállítási díj 1349 Ft. Utánvétes fizetés esetén 700 Ft-os felár fizetendő.

 

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Többféle lehetőséget kínálunk Önnek a biztonságos, gyors és kényelmes fizetéshez.

  • Fizethet bankkártyával (Visa, Mastercard, American Express).
  • Fizethet előre, banki átutalással.
  • Választhatja az utánvétes fizetést is.

 

Milyen adók vonatkoznak a termékek vásárlására?

Termékeink ára az egyes termékek leírását tartalmazó termékoldalon található meg. Az ár tartalmazza az ÁFÁ-t. Ha bármilyen más adó alkalmazandó, ugyanitt megtalálja az erre vonatkozó információt is.

 

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő a megrendelés leadását követő 2 - 5 munkanap.

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy munkaszüneti napokon vagy nemzetközi és nemzeti ünnepnapokon nincs szállítás.

További részletekért tekintse meg weboldalunkon az Általános Szerződési Feltételek-et.

 

Ki szállítja a csomagot?

A szállításokat üzleti partnerünk a Magyar Posta Zrt. kezeli. A kiszállítást megelőzően értesítést kap majd a szállítás várható időpontjáról.

 

Hogyan követhetem nyomon csomagomat?

Szállítópartnerünk e-mailt küld Önnek a megrendeléséhez kapcsolódó nyomkövetési számmal, amint a megrendelés készen áll a szállításra és elhagyja raktárunkat. Ha megérkezik Önhöz ez az e-mail, az abban lévő linkre kattintva, vagy a szállító cég weboldalán a referenciaszám megadásával tudja lekérdezni csomagja aktuális állapotát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy beletelhet 1-2 munkanapba, míg a nyomkövetési link aktiválódik.

 

Mit tehetek, ha problémám van a megrendeléssel kapcsolatban?

Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére a megrendelésével kapcsolatos bármilyen probléma megoldása vonatkozásában. Hogy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba léphessen, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mail-ben ([email protected]) vagy Facebook/Instagram útján. Csapatunk nagyon készséges, és örömmel segít, legyen bármi is a probléma megrendelésével kapcsolatban.

 

Ha már leadtam a rendelést, tudok rajta változtatni, vagy tudom törölni azt?

Természetesen! Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, ([email protected]) vagy Facebook/Instagram útján. Csapatunk nagyon készséges, és örömmel segít bármiben, amire csak szüksége van.

 

Visszaküldhetem a terméket?

Önnek harminc (30) naptári nap áll rendelkezésére a termék kézhezvételét követően, hogy élhessen visszaküldési jogával. Ha élni kíván ezzel a joggal, kérjük, kövesse a visszaküldési oldalunkon leírt eljárást. Amennyiben az eljárással kapcsolatosan segítségre lenne szüksége, vegye fel bátran a kapcsolatot csapatunkkal e-mail-ben, ([email protected]) vagy Facebook/Instagram útján.

 

Milyen termékgaranciában részesülök?

Termékeinkre a vásárlástól számított kettő (2) év garancia van. Amennyiben az Ön által rendelt terméknél ez alatt az idő alatt gyári hiba mutatkozik, kérjük, kövesse a visszaküldési oldalunkon leírt eljárást. Amennyiben az eljárással kapcsolatosan segítségre lenne szüksége, vegye fel bátran a kapcsolatot csapatunkkal e-mail-ben, ([email protected]) vagy Facebook/Instagram útján.